شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

علی شاکری: تمرینات آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال ایران برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا به صورت منظم پس از اردوی بابلسر و کیش در تهران ادامه دارد.

بازیکنان انتخاب شده نیز به دور از حاشیه‌های معمول، به خوبی زیر نظر کادر فنی جوان و موقت تیم تلاش دارند تا نتایج ضعیف به دست آمده در دوران زوران گاییچ را به‌فراموشی بسپارند. با وجود انتقاداتی که به انتخاب کادر جدید پس از رفتن گاییچ شده، کادر فنی منصوب از سوی فدراسیون تلاش می‌کند تا با کسب نتیجه لازم در مسابقات پیش رو از خود اعاده حیثیت کنند. به جز کادر فنی، بازیکنان حاضر در اردو نیز با روحیه‌ای بالا همسو با مربیان جوان خود در اندیشه زدودن خاطرات تلخ دو رویداد قبلی هستند و این موضوع خود می‌تواند مقدمه‌ای برای جبران ناکامی‌های گذشته باشد.

مطلب مهم دیگری که نباید از کنار آن به‌راحتی عبور کرد انتخابات سنجیده‌تر دستیار سابق گاییچ، از بازیکنان شایسته بود. نکته‌ای که با دعوت از چند بازیکن شاخص پشت خط مانده موجبات وفاق و همدلی بیشتر در میان اهالی والیبال را فراهم کرده است. اگر گروه جدید کادر فنی متشکل از مهران‌پور، معدنی و میرحسینی در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها فراتر از انتظار ظاهر شوند هیچ بعید نیست که پروژه جذب یک سرمربی شاخص خارجی باز هم به تأخیر افتاده و معادلات جدیدی بر والیبال حاکم شود.

کد خبر 62557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز